Архів
Передплата
Ви можете передплатити часопис "Народознавчі зошити" на сайті передплатного агенства "Укрінформнаука".

« 2017. № 2 (134)

Народознавчі зошити. 2017. № 2 (134). С. 422—426.

УДК 7.036(477)

DOI https://doi.org/10.15407/nz2017.02.422

ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ПЛЕНЕР У м. НІНБО (КИТАЙ)

Корнєв Андрій Юрійович, кандидат мистецтвознавства,

Харківська державна академія культури

Бурсацький узвіз, 461057, м.Харків, Україна

Анотація. Висвітлюється концепція, реалізація та результати першого в історії м. Нінбо (Китай) українського мистецького пленеру живопису та графіки. Подаються короткі характеристики художників та кураторів проекту, охарактеризовано сприйняття китайськими глядачами та професіоналами виставки «Нінбо очима українських митців».

Ключові слова: мистецький пленер, сучасні українські митці, Китай, мистецтво Харкова.

Надійшла 04.03.2017

Список використаних джерел

  1. Авраменко О. Традиції, еволюція, перспективи феномену художніх пленерів в Україні / О. Авраменко // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. — 2010. — Вип. 7. — С. 25—28.
  2. Гай К. Арт-ринок України кінця ХХ — початку ХХІ ст.: джерела дослідження / К. Гай // Народознавчі зошити. — 2012. — № 6. — С. 1195­—1200.
  3. Нінбо очима українських митців. Буклет виставки. — Нінбо : Художній музей Нінбо, 2015. — 8 с.
  4. Федорук О.К. Пленери як мистецький дискурс / О.К. Фе­дорук // Образотворче мистецтво. — 2010. — № 2/3. — С. 2—5.
  5. Череватюк В. Методичні рекомендації з пленерного живопису для молодих художників / В. Черватюк // Українська академія мистецтва. — 2013. — Вип. 21. — С. 44—51.
  6. Чурсін О.В. Сучасні мистецькі пленери: особливості та тенденції розвитку / О.В. Чурсін // Вісник ХДАДМ. — 2013. — № 2. — С. 141—144.

читати публікацію»

Наші автори
Польові дослідження російських і білоруських етнологів та етнолінгвістів на теренах Полісся України у 1945—1980-х рр.
На великому літературному матеріалі комплексно охарактеризовано польові дослідження території Полісся України, проведені в 1945—1980-х рр. співробітниками російських і білоруських етнологічних осередків, а також московськими етнолінгвістами та представниками інших народознавчих центрів Росії, України та Білорусі у рамках реалізації програми «Полесского этнолингвистического атла­са». Особлива увага звернена на їхню географію, методику проведення, тематику та наукові результати.
Читати »

Традиційний народний одяг великобичківських гуцулів ХІХ — першої половини ХХ ст.
На основі польового матеріалу, наявної літератури, фондових зібрань етнографічних, історико-культурних та крає­знавчих музеїв області автор комплексно аналізує народний одяг великобичківських гуцулів. Докладно описує жіночі та чоловічі комплекси вбрання досліджуваного регіону. При їх характеристиці основна увага звертається на деталі крою окремих компонентів вбрання, подається рисунок крою жіночої сорочки.
Читати »

Хто ж записав «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї Волинської губернії»?
На основі аналізу наукового доробку і творчого шляху Василя Доманицького доводиться: дослідник ніколи не відвідував Рівненський повіт Волинської губернії, отже й не збирав етнографічні та фольклорні матеріали на його території. «Народнїй калєндар у Ровенськім повітї…» та інші етнографічні праці, що стосуються традиційно-побутової культури населення цього краю, вчений підготував на основі народознавчих джерел, які в середині XIX ст. зібрав Василь Абрамович — священик села Яполоті, нині Костопільського району Рівненської області.
Читати »