Народознавчі зошити. 2017. № 6 (138). С. 1578—1583
УДК 659.1
DOI https://doi.org/10.15407/nz2017.06.1578
Надійшла 5.10.2017
ВИЯВЛЕННЯ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ РЕКЛАМИ В ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ МІСТ
Сосницький Юрій Олександрович, викладач Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова,
член Національної спілки художників України.
вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, 61002, Україна
Контакти: (057)7073314; e-mail: office@kname.edu.ua
Анотація. Розглянуті сучасні тенденції та виявлені основні напрями в організації рекламних дизайн-об’єктів у світі, окреслені проблеми організації рекламного простору у м. Харкові, акцентована увага на необхідності впровадження новітніх екологічних технологій. Виявлення практичних прийомів реалізації та синтезу рекламних об’єктів з історичним і новочасним урбаністичним простором дає можливість подальшої систематизації за принципом синтезу. Висновки, що будуть здійснені на основі теоретичного аналізу наведених прикладів стануть плацдармом для наукової оцінки та переосмислення стану існуючого рекламного простору міста Харкова з подальшим вдосконаленням як естетичних, так і функціональних якостей.
Ключові слова: дизайн, реклама, рекламний простір, дизайн-об’єкт, предметно-просторове середовище, принципи і прийоми організації.
Список використаних джерел
- Авраменко Д.К. Дизайн зовнішньої реклами в Україні кін. ХХ — поч. ХХІ ст. / Д.К. Авраменко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство. Архитектура. — 2014. — № 3. — С. 4—7.
- Генисаретский О.И. Пространство — для нас / О.И. Генисаретский // Техническая эстетика. — 1987. — № 4. — С. 28—30.
- Даниленко В.Я. Дизайн України у світовому контексті художньопроектної культури / В.Я. Даниленко. — Харків : Колорит, 2005. — 244 с.
- Сергеєва Н.В. Об’єкти медіадизайну в контексті формування громадського середовища міста : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства: 17.00.07 / Н.В. Сергеєва. — Харків, 2008. — 20 с.
- Сидоренко В.Ф. Проблема художественного образа в дизайне / В.Ф. Сидоренко // Проблемы образного мышления в дизайне. — Москва : ВНИИТЭ, 1978. — Вып. № 17.