Народознавчі зошити. 2018. № 3 (141). С. 651–655
УДК. 7.021.7:271.2-523.47(477.84-22):75.055:7.04
DOI https://doi.org/10.15407/nz2018.03.651
Бакович Олена, кандидат мистецтвознавства, викладач
Львівська національна академії мистецтв,
кафедра сакрального мистецтва
вул. Кубійовича, 38, 79011 м. Львів, Україна
Контакти: e-mail: olenka.bakovych@gmail.com
Анотація. Розглянуто іконостас, який є прикладом поєднання різночасових і різних по стилю різьби та живопису. Охарактеризовано іконографічні та художні особливості пам’ятки з точки зору традицій та новацій у контексті сакрального мистецтва другої половини XVIIІ — останньої третини ХІХ ст.
Ключові слова: ікона, іконографія, композиція іконостаса, різьба.
Надійшла 12.12.2017
Список використаних джерел
1. Каталог видань Почаївського та Унівського монастирів XVIII—XX ст. з колекції Музею книги і друкарства України / В.Г. Бочковська, Л.В. Хауха, В.А. Адамович. — Київ : Києво-Могилянська академія, 2008. 359 с.
2. Чуйко О. Роль чину св. Василія Великого у розвитку культурно-мистецького життя Західної України XVIII століття / О.Д. Чуйко // Вісник ХДАДМ. — 2006. — № 12. — С. 149—158.
3. Janocha M. Wpływ brzeskiej unii kościelnej na refl eksję o sztuce oraz ikonografi ę malarstwa cerkiewnego w XVII i XVIII wieku / M. Janocha // Polska — Ukraina. 1000 lat sąsiedztwa / pod red. St. Stępnia. T. 5: Miejsce i rola kościoła grekokatolickiego w kościele powszechnym. Przemyśl, 2000. 366 s.